Tuesday, September 7, 2010

Permulaan hidup baru

Sekarang aku ingin memulakan hidup baru dan melupakan segala kenangan pahit manis dalam kehidupan... Berbagai dugaan yang telah aku hadapi, sedikit sebanyak membuat aku semakin tabah untuk mengharungi kehidupan ini dan aku bersyukur sedikit sebanyak dugaan yang di beri membuatkan aku sedar dari kesilapan yang telah aku lakukan..

Aku rasakan dunia ini seakan berputar dan memberi aku peluang untuk memulakan semula setiap detik perjalanan yang telah ber lalu...walaupun sedikit sebanyak kenangan lepas masih terpahat di sanubari ini... tapi aku bersyukur....tuhan masih memberi aku peluang....dan terima kasih di atas dugaan yang telah diberikan......

Sekarang aku lebih matang dan yakin untuk menghadapi sebarang dugaan yang akan mendatang dan aku berharap agar dapat jauhi dari sebarang dugaan yang lalu...yang cukup memeritkan .... dan aku bersyukur kerana Tuhan masih memberi aku peluang kedua....untuk terus menikmati keindahan dunia ini.....

Amin....

2 comments:

Ena Yan said...

Salam Kak Leely..lame xdengar khabar kan..? Akak sihat, Raya camne..? Selamat Hari Raya Ena ucapkan utk akak sekuarga, mohon ampun dan maaf atas segala salah silap yang pernah Ena lakukan. Terima kasih byk2 kat akak sbb byk tolong Ena selama ni, Ena xkan pernah lupa kak..Ena doakan Akak bahagia dan sentiasa dirahmati selalu..amin.

leely said...

Salam ina... ina pun lama x dengar cerita.. selamat hari raya..akak pun nak minta maaf banyak2 jika ada salah dan silap yek... Akak pun doakan ina agar sentiasa bahagia,,,hmm..akak sekarang dah pregnant 7 bulan.. x lama lagi dapat baby baru...