Saturday, July 31, 2010

Carilah Aku......ha..ha...

Dah lama aku x menulis sebarang cerita di dalam blog ni...terdetik lak aku untuk mengupdate kan cerita terkini aku...disebabkan aku rindukan kawan aku.....sape ag SIPERCHAI la.......

Entah kemana menghilang lak member aku sorang ni....x mendengar khabar berita...agak2 nyer dah lena colek dengan UFO...maklumlah ea memang selalu kena colek pun.....susah nak di kesan......

Kali terakhir dia menghubungi aku...masa birthday aku...itupun  melalui SMS...sekadar mengucapkan selamat hari jadi...sekarang dan menyepi.....

WOI...mana ko hah....kalu ko terbaca blog aku.....tolong lah sms aku....rindu wey aku kat ko....saje je aku x nak sms or tel ko....aku nak ko tel aku dulu.....

Pening....pening..... wakaka.....

2 comments:

Anonymous said...

Amiable brief and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you seeking your information.

leely said...

pelik je bunyi