Wednesday, March 30, 2011

Dah Ada Baby Baru

Waaa....dah lama x tulis kat blog ni...agak2 dah hampir setahun la...dari kurus dah makin gemuk... dari perut kempis ke perut buncit....dan bertambah seorang lagi baby.....hu3.... Umo pun dah makin lanjut......

Sejak akhir.akhir ni busy lah sikit dengan kerja yang berlambak tertunggak...almaklumlah aku cuti bersalin 2 bulan...keje...mak aiiiiii sampai nak cari pen sebatang pun susah...tp aku gembira dengan kehadiran orang baru yang comey ag demuk....cayang iman.....

Hmm..buat member 2 yang x tahu aku bersalin....tatapi lah gambar orang baru bagi keluarga aku...cewah!!!! otak pun dah blur la...x tahu nak menulis ape?

Iman tengah tido

iman n aku...

bestnyer tido

gambar iman n epan

hu..hu....skrg dah besar dah...dah berumur 3 bulan...baru lah aku sempat nak menuis blog...hu3...

No comments: