Wednesday, April 6, 2011

Perpisahan Mungkin Yang Terbaik.

Hmm...entahlah mungkin jodoh kami sampai disini ..seperti yang tersurat....Kekadang sedih pun ada....kecewa pun ada...BEnci pun ada...perlbagai perasaan yang timbul tiap kali melihat dirinya..

Tapi....
mungkin perpisahan merupakan jalan terbaik buat aku dan dia...dan mungkin perpisahan boleh membuat aku bahagia meniti liku2 kehidupan ini.....Ya Allah!!! berikan aku pertunjuk dalam mengharungi dugaan yang telah engkau berikan.....

Mungkin....
Suatu hari nanti jodoh kami bertaut kembali dan hanya tuhan yang menentukan setiap takdir yang tertulis...Aku sebagai manusia biasa hanya mampu merancang ...mengharap apa yang terbaik buat diri ini...Sekiranya jodoh kami bertaut kembali..aku harap ia akan bahagia selama-lamanya.....

Adakah..........
Aku yang bersalah atau sememang dia bersalah.... cuma Tuhan yang mengetahui nya...aku sekadar manusia biasa hanya berpijak di alam yang nyata...tanpa mengetahui kebenaran yang terselindung di sebalik kenyataan.....

Tuhan....
Andainya jodohku bersama dia satakat ini...ku pohon kau memberikan aku kekuatan bagi menempuh kehidupan ini..bagi aku membesarkan zuriat ku dengan sebaik mungkin...Mungkin kehendak darimu....dan ku harap agar ada sinar bahagia menantiku di kemudian hari.......

Aminnnnnnnnnnnnn

No comments: